Artikelen

dinsdag 25 juli 2017

Kerst met Mattie!!





















Hallo allemaal...
Die plaatjes van Mattie blijf ik mooi vinden..ik vind dat zóó knap!!
Deze plaatjes komen van het vel MB0168,
De tekst Decembergroetjes staat op de nieuwe clearstamps van Marianne, CS0991.
Bij deze kaarten heb ik de nieuwe stencils weer gebruikt...LR0483 en de LR0484. De kerstster is van Petra, LR0435. Het goudkleurig karton wat ik hier heb gebruikt is ook van Marianne, CA3134.
Buiten lijkt het wel herfst als ik dit schrijf....het regent!!!! En waaien !!!
Maar gelukkig hebben we daar binnen geen last van...:-)..

Hartelijk dank voor jullie berichtjes!!
Nieuwe volgers...Hartelijk Welkom!

Groetjes van Anja


11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes en mallen!!Supermooi!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anja

    Zoals altijd zijn het weer super mooie mallen en ook de kaarten heb je schitterend gemaakt.
    Heel veel groetjes van Janny en ik laat me nog horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn prachtig Anja!
    De mallen en plaatjes ook.
    Ook je vorige kaarten zijn super.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb genoten van al die mooie en warme kaarten, in een woord schitterend.
    mvrg Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow weer een prachtige creatie. Ik vind de bloemen ook zo mooi op de eerste foto, kan je mij het nummer daarvan geven of zijn het deze van de LR0425 ?



    ผลบอล

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Phan Son..

      Dat zijn de plaatjes van Mattie de Bruine en die komen van het vel MB0168.. Deze is ook per 1 augustus uitgekomen..

      Veel succes!!
      Hartelijke groetjes van Anja

      Verwijderen
  6. Wat een schitterende kaarten Anja!
    Zo leuk met dat gekleurde glanspapier!
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kun je me vertellen wat voor goud papier dit is, heb je dat ook bij je op 2/9 bij Joke v.d. Klooster ? Ik vind dat je er schitterende kaarten mee gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Paula
      Dat is het Mirror paper van Marianne Design, CA3134. Een tijdje geleden is er een "matte" variant van uitgekomen, CA3126. Ik heb geen idee of dat nog overal te koop is, maar ik vind die eigenlijk nog mooier!! :-)..
      Ik heb geen winkel dus ik verkoop zelf geen spullen. Je kunt Joke vragen of zij ze op voorraad heeft?
      Heel veel succes en hopelijk zien we elkaar bij de demo?

      groetjes van Anja

      Verwijderen
  8. very beautiful and so lovely work :) i like your good idea ,Thanks for the inspiration!

    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen