Artikelen

woensdag 10 december 2014

Envelop...





Beste allemaal..

Deze keer een cadeauenvelopje..
Het dessinpapier is van Making Memories, Je t 'adore.
De ronde mal is LR0327 en de bloemenrand CR1273. De tekst is LR0220 en de cijfers zijn Col 1347. Allemaal van Marianne Design..
Het dessinpapier is al heel mooi van zichzelf daar hoeft weinig extra ( stukje kant) bij gedaan te worden, vind ik ...

Ik zag dat er een nieuwe volger bij is gekomen...welkom! Ik hoop dat je inspiratie op mijn  blogje kunt op doen?
Iedereen weer bedankt voor de gezellige reacties!

Hartelijke groetjes van Anja

6 opmerkingen:

  1. Hij is weer schitterend Anja, complimenten hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat geniet ik toch altijd van je creaties!
    Deze 2 zijn ook weer prachtig.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een chique enveloppe. Goed idee, 6 jan wordt Sanne 27 jaar. Vind dit zo apart. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anja,
    Eindelijk weer eens tijd om te bloggen, alle kerstkaarten zijn de deur uit. Je envelop is schitterend, ook weer een leuk idee met deze mal.
    Verder wil ik je ook heel gezellige feestdagen wensen.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen