Artikelen

vrijdag 31 augustus 2012

Het Beste....


 Ik vond het een keer leuk om de kaart op deze manier neer te zetten....:-) :-).....
                                     Dit is eigenlijk de binnenkant...


Hallo allemaal...

Voor deze kaart heb ik het dessinpapier van Fabscraps gebruikt. De creatables van Marianne, LR0242 en de LR0236. De labels LR0241 en de blaadjes LR0226, 0227 en 0229. De tekststempel is CS0855.
Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen zien dat ik de vierkanten van de voor en achterkant heb vastgemaakt met de "ovale" vorm van de 0236. Aan de achterkant heb ik een stukje open gelaten zodat de label er nog in kan !

Ik wil jullie héél erg bedanken voor jullie leuke/lieve berichtjes die jullie steeds hier achterlaten...
En de nieuwe volgers heet ik HARTELIJK welkom! Ik hoop dat jullie met plezier hier komen kijken.

Hartelijke groetjes van Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten